Začetek
Začetki podjetja Folio segajo v leto 2008, ko se skupina podobno mislečih posameznikov, ki jim je skupna strast do oblikovanja in povezovanja bivanja z designom, odločila začeti razvijati izdelke za dom, ki bodo imeli poleg estetske vrednosti tudi vsakodnevno uporabno vrednost.
Danes ima Folio dva stebra svojega delovanja. En je oblikovanje in razvoj izdelkov za svoje partnerje in naročnike, ki prihajajo iz zelo različnih branž. Drugi steber je razvoj in prodaja izdelkov pod lastno blagovno znamko. Drobnim dekorativnim izdelkom in pohištvenim dodatkom smo letos dodali pohištvo prilagojeno domačim ljubljenčkom.
Vrednote in ambicije
Strast
Strast do oblikovanja izdelkov, ki prebudijo vse čute. Samo izdelek, ki mu to uspe, lahko izpolni svoje poslanstvo, ki smo mu ga zadali in naredi izkušnjo bivanja v prostoru nepozabno.
Inovativnost
Bivalne in življenjske navade se spreminjajo. Ne le, da jim poskušamo slediti, razmišljamo, kako narediti življenje lepše in prijetnejše jutri. Rezultat takšnega razmišljanja je hišnim ljubljenčkom prijazno pohištvo. Pri snovanju tega pohištva smo imeli cilj, kako opremiti dom za sobivanje z mačko ali s psom in vanj ne vnesti elementov, ki porušijo ravnovesje med estetiko in funkcionalnostjo doma.
Trajnost
Zavezani smo k oblikovanju, ki presega trenutne trende. Snujemo izdelke, ki ne podležejo modni minljivosti in s časom ne izgubljajo vrednosti, ne emocionalne, kot tudi ne uporabne.
Oblikovanje za življenje
Sobivanje oblikovne dovršnosti in uporabnosti v vsakem izdelku. Pa naj bo to markanten kos pohištva, ali pa ptičja krmilnica. Načelo, ki mu sledimo pri snovanju izdelkov Folio. Ko k temu dodamo še skrbno izbiro materialov in kakovostno izdelavo, dobimo izdelek, ki ga z veseljem uporabljamo.